آلودگی‌های ویروسی در رایانه‌تان را پاک کنید
تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392 | 13:4 | نویسنده : sara

آلودگی‌های ویروسی در رایانه‌تان را پاک کنید!

 

آیا به قدرت و عملکرد ضدویروس نصب شده روی رایانه‌تان اطمینان دارید؟ آیا آلوده به ویروسی هستید که ضد‌ویروس فعلی شما قادر به شناسایی یا پاکسازی کامل آن نیست؟ آیا اثرات تخریبی ویروس‌ها با وجود شناسایی و پاکسازی آن‌ها در گذشته، همچنان روی سیستم‌های رایانه‌ای شما باقی مانده‌اند؟ آیا به یک ویروس‌یاب رایگان و قدرتمند نیاز دارید تا علاوه‌بر تشخیص و شناسایی بدافزارهای پیچیده موجود در سیستم شما، آثار نامطلوب آن‌ها را هم به‌طور کامل حذف کند؟ پس حتماً جدیدترین ضدویروس رایگان پاندا یک انتخاب عالی و ایده‌آل خواهد بود … چرا؟

1008081

Panda Cloud Cleaner
یک ضدویروس ابری رایگان (Cloud-Based) که می‌تواندآلودگی‌های ویروسی و بدافزارهایی که به هر دلیل از دید ضد‌ویروس فعلی شما پنهان مانده باشند را شناسایی و «به‌طور کامل» پاکسازی کند … برای استفاده از این ضدویروس پیشرفته، شما تنها به یک دسترسی ساده و نه چندان پرسرعت به شبکه اینترنت نیاز دارید و پس از آن همه چیز به صورت کاملاً خودکار انجام خواهد گرفت.

نصب، اسکن و پاکسازی
بدون توجه به نوع نرم‌افزار امنیتی نصب شده در سیستم،‌ این نرم‌افزار را می‌توانید از اینجا دانلود کنید، فایل اجرایی نرم‌افزار را دانلود و سپس آن را اجرا کنید. از این به بعد، فقط کافی است که منتظر باشید تا ویروس‌ها و بدافزارهای موجود در سیستم شما یکی یکی شناسایی و پاکسازی شوند. شاید تعجب کنید اما ممکن است رایانه شما بر‌خلاف اطمینان امنیتی که تا‌کنون داشته‌اید، به شدت آلوده باشد!
146 - panda cloud cleaner - 01

نخستین قابلیت مهم برنامه Panda Cloud Cleaner، شناسایی و پاکسازی کامل هر نوع تهدید و آلودگی «فعال» در رایانه شما است. این موارد شامل مشکلات موجود در بخش‌های مهم سیستم از جمله رجیستری نیز می‌شود.

146 - panda cloud cleaner - 02

اما … این تازه شروع ماجرا است. زیرا قابلیت‌های امنیتی بیش‌تر و قوی‌تری هم در‌اختیار شما قرار داده شده است. در موارد آلودگی‌های شدید که رایانه شما دچار اختلال‌های عمیق عملیاتی شده، می‌توانید از قابلیت Boot Scan این برنامه استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت حتی بدافزارهای بسیار جدید و ثبت نشده هم قابل شناسایی و پاکسازی هستند. همچنین این قابلیت برای کنترل و پاکسازی ویروس‌های قدرتمندی که می‌توانند حتی برنامه‌های ضدویروس را هم دچار اشتباه و اختلال کنند، مؤثر است. (۲)

146 - panda cloud cleaner - 03

با انتخاب قابلیت Boot Scan و راه‌اندازی دوباره سیستم، ابتدا یک کنترل امنیتی سفت و سخت روی تمام پردازش‌ها و سرویس‌های سیستم اعمال می‌شود. برنامه Panda Cloud Cleaner با اسکن این موارد، فهرستی از موارد مشکوک یا مخرب را برای کاربر نمایش می‌دهد تا مسدود و به‌طور کامل پاکسازی شوند. در مرحله بعدی و پس از یک‌بار راه‌اندازی دوباره سیستم، برنامه Cloud Cleaner با ایجاد یک فهرست سیاه و سفید، تمام فایل‌ها، پردازش‌ها، ورودی‌های رجیستری را که در مرحله قبل به عنوان «مورد نا امن» تشخیص داده شده بودند یا اجرایشان به دلایلی انجام نشده بود را در فهرست سیاه خود قرار می‌دهد و آن‌ها را به‌طور کامل قرنطینه و مسدود می‌کند. البته به غیر از ویروس‌ها وکدهای مخرب و بدافزارها،‌ در مواردی که برخی از فایل‌ها و پردازش‌ها مشکوک به مخرب تشخیص داده شوند، کاربر می‌تواند انتخاب کند که کدام مورد مخرب و نا امن و کدام مورد از نظر وی بدون مشکل امنیتی ست تا در صورت نیاز وی فقط موارد نامطلوب پاکسازی شوند.

146 - panda cloud cleaner - 04

علاوه بر تمام این‌ها،‌ برنامه Panda Cloud Cleaner می‌تواند هر نوع تغییر ایجاد شده در MBR سیستم و یا هر گونه نرم‌افزار یا درایور غیرعادی و مشکوک نصب شده در سیستم را شناسایی و برای انجام اقدامات دیگر نظیر ترمیم یا پاکسازی برای کاربر نمایش دهد.
و حالا کار آخر را شما انجام می‌دهید. در مرحله نهایی و با یک کلیک ساده روی گزینه Clean و راه‌اندازی سیستم، کامپیوتر شما عاری از هر گونه ویروس،‌ بدافزار، کد مخرب یا آلودگی رایانه‌ای خواهد بود و تمامی اثرات نامطلوب و تخریبی بدافزارها نیز به‌طور کامل پاکسازی و حذف خواهند شد.

 

پی‌نوشت:

۱- www.pandacloudcleaner.pandasecurity.com

2- این قابلیت فقط سیستم‌های عامل ۳۲ بیتی را پشتیبانی می‌کند و سیستم‌های ۶۴ بیتی ویندوز به‌علت سختگیری بیشتر در نصب درایورهای مجاز و نبود روتکیت‌های مخرب برای این نوع از سیستم‌های عامل نیازی به قابلیت Boot Scan ندارند. برای فعال‌کردن این قابلیت در پنجره اصلی نرم‌افزار گزینه Advanced Options را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آلودگی‌های ویروسی در رایانه‌تان را پاک کنید!,