سیسکو شرکت مدیریت ابری ‏Meraki‏ را تصاحب می‌کند!
تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392 | 13:29 | نویسنده : sara

سیسکو شرکت مدیریت ابری ‏Meraki‏ را تصاحب می‌کند!

سیسکو شرکت مدیریت ابری ‏Meraki‏ را تصاحب می‌کند!, ۱۰٫۰ out of 10 based on 1 rating

Rating: 10.0/10 (1 vote cast)

سیسکو طی قراردادی ‏‎۱,۲‎‏ میلیارد دلاری شرکت ‏Meraki، از پیشتازان ‏سرویس‌های مدیریت ابری شبکه، را تصاحب می‌کند. یکی از محصولات عمده و جالب‌توجه ‏Meraki‏ فناوری‌‌ ویژه‌ای است که شبکه‌های محلی یا ‏LAN‏ بی‌سیم را از طریق زیرساخت‌ها و ‏سرویس‌های ابری مدیریت می‌کند.



سیسکو با این خرید می‌تواند راه‌کارهای نرم‌افزاری خود را گسترش دهد، مدیریت شبکه را برای مشتریانش ساده‌تر کند و بر قابلیت‌ خدمات موبایل یا سیار بیافزاید. این شرکت همچنین قصد دارد تا از فناوری Meraki برای توسعه شبکه‌های امن و مدیریت‌شونده کلاود برای مراکز متوسط سود ببرد؛ یعنی مراکزی که شبکه‌های خود را از طریق سرویس‌های ابری مدیریت می‌کنند.
گفتنی است Meraki در سال ۲۰۰۸ توسط سه دانشجوی دکتری انستیتوی فناوری ماسچوست (MIT) تاسیس شد و با عملی شدن قرار داد اخیر، این شرکت در قالب زیرمجموعه جدیدی موسوم به Cloud Networking Group در سیسکو کار خود را ادامه خواد داد. موسسان Meraki نیز قصد دارند همچنان مدیریت این بخش را در دست داشته‌باشند و به هدف خود مبنی بر کسب درآمد سالانه یک میلیارد دلاری برای شرکت نائل آیند.
Meraki مشتریان از Wi-Fi، تعویض، امنیت، و مدیریت دستگاه تلفن همراه است که مرکزی از ابر مدیریت ارائه می دهد. این است که برای ارائه یکی از بزرگترین شبکه هایش بی سیم برای کاربران نقطه داغ به طور منظم و برای اینکه اولین بار است که به ارمغان آورد Wireless-N را به خارج از منزل شناخته شده است.

سیسکو گفت که آن را می خواستم برای به دست آوردن Meraki به این دلیل که صنعت IT است به طور فزاینده ای به سمت در حال حرکت “ابر تلفن همراه عصر.” با اضافه کردن Meraki از Wi-Fi و ابر شبکه می دانم که چگونه به ارائه نرم افزار متمرکز بر سیسکو، این شرکت معتقد است که قادر خواهد بود به سادگی آن را برای مشتریان خود به وجود آورد. عملیات سیسکو همچنین با اشاره به پاداش ممکن است از ایجاد فرصت های درآمد جدید با شرکای دیگر آن است.

خرید برنامه ریزی شده است که در سه ماهه دوم سال مالی سیسکو در سال ۲۰۱۳ بسته شده است. با توجه به TechCrunch، Meraki ادامه خواهد داد را به کار گیرند تا حدی که آن را همواره هنگامی که کسب کامل است.

سیسکو قدردانی روشی که در آن در حال توسعه محصولات نوآورانه: با تمرکز بر مشتریان خود و به سرعت سعی ایده های جدید در هر دو نرم افزار و سخت افزار،” Meraki CEO Sanjit Biswas نوشت: در نامه ای به کارکنان خود را در مورد کسب، با توجه به TechCrunch است. آنها می خواهم برای دیدن ادامه به انتشار ویژگی های جدید و محصولات در سال های پیش رو، و امیدوارم “cloudify دیگر محصولات سیسکو مورد توجه قرار گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سیسکو شرکت مدیریت ابری ‏Meraki‏ را تصاحب می‌کند!,