تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392 | 14:25 | نویسنده : sara
عرضه ایکس باکس وان ساخته شده با طلای 24 عیار

xbox one plated in 24k gold

شاید قیمت ۴۹۹ دلاری ایکس باکس در خارج از کشور چندان زیاد نباشد. اما در داخل با احتساب هزینه های اضافی این رقم ممکن است از مرز یک و نیم میلیون تومان نیز گذر کند. اما در این شرایط هنوز هم شرکت هایی هستند که با تولید محصولات خاص به دنبال بازار محدود ولی پر سود هستند. یکی از این شرکت ها ، برند انگلیسی Harrod می باشد که به تازگی ایکس باکسی از جنس طلا معرفی کرده است ، آن هم طلای ۲۴ عیار!


طلا یکی از فلزاتی است که بعد از گذشت هزاران سال همچنان ارزش خود را حفظ کرده است. شما تاکنون شاهد نسخه های طلایی (با روکش طلا) از بعضی دستگاهها مانند اسمارت فون ها و حتی تبلت های مختلف بوده اید، اما نسخه طلایی یک کنسول بازی می تواند چیز عجیب و جذابی باشد.

xbox one plated in 24k gold

اگر قصد دارید شخصی را به شدت تحت تاثیر قرار دهید کافی است یکی از همین ایکس باکس ها خریداری کنید. قیمت آن حدود ۶۰۰۰ پوند است که حدود ۹۷۰۰ دلار می شود و معادل ریال آن که دیگر هیچ! البته تاکنون سخنی در رابطه با تعداد این محصول به میان نیامده است و ممکن است که در نسخه های محدود تولید شود. هم چنین اگر دسته کنسول و کینکت هم با کنسول متناسب باشند بسیار عالی می شود.

این اولین باری نیست که محصولات محبوب دیجیتال در نسخه های زرکوب تولید می شوند. در سال ۲۰۱۱ نیز شاهد عرضه ایکس باکس ۳۶۰ از جنس طلا بودیم. هم چنین آیفون با بدنه طلا و الماس نیز یکی از محصولات محبوب لوکس به شمار می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عرضه ایکس باکس وان ساخته شده با طلای 24 عیار,