طرح مفهومی بسیار جالب ازiphone air اسمارت فونی رویایی شگفت انگیز
طرح مفهومی بسیار جالب ازiphone air اسمارت فونی رویایی شگفت انگیز
 
 

iphone 6 air concept

چندی پیش بود که طرح مفهومی آیفون 6 با نمایشگر چند وجهی را باهم در گجت نیوز دیدیم اما به تازگی یک شرکت تبلیغاتی ایتالیایی به نام SET Solution اقدام به ساخت یک ویدئوی طرح مفهوی از آیفون آینده به نام آیفون ایر کرده است که تنها ۱۷ گرم وزن و ۱٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد!


حالا که مک‌بوک و آی‌پد دارای نسخه‌های سبک و باریک ایر هستند چرا آیفون این‌طور نباشد؟ شاید بگویید آیفون ۵S همین حالا هم بسیار باریک و سبک است؛ اما عاشقان اپل هیچ‌گاه دست از رؤیاپردازی بر نمی‌دارند.

 

 

آیفون ایر در این ویدئو تنها حدود دو برابر یک کارت اعتباری ضخامت دارد: ۱٫۵ میلی‌متر در بالا و ۳ میلی‌متر در پایین. بلندی آیفون ایر ۱۳ سانتی‌متر و عرضه آن ۶ سانتی‌متر خواهد بود به طوری که حتی یک‌میلی‌متر هم از اطراف به حاشیه صفحه نمایش اختصاص داده نشده است. آیفون ایر تنها ۷۰ گرم وزن خواهد داشت و با وجود ضخامت بی‌نهایت کم حسگر اثر انگشت Touch ID خود را حفظ کرده است.

 

 

با وجود این‌که تماشای این ویدئوها را توصیه می‌کنیم اما برای آیفون نسل آینده منتظر چنین محصول انقلابی نباشید چرا که شاید صفحه‌نمایش آیفون به تنهایی ۱٫۵ میلی‌متر ضخامت داشته باشد! هر چند احتمالاً اپل طبق روال هر دو سال آیفون جدید را باز هم سبک‌تر و باریک‌تر از گذشته خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: طرح مفهومی بسیار جالب ازiphone air اسمارت فونی رویایی شگفت انگیز,