نکاتی از آزمون سیسکو
تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392 | 13:58 | نویسنده : sara

نکاتی از آزمون سیسکو

در این مقاله قصد داریم در مورد نکاتی از آزمون سیسکو صحبت کنیم، آزمون هایی مانند آزمون ccna  امیدوارم مطالعه این نکات در آزمون سیسکو شما تاثیر مثبت داشته باشد.

 

آزمون سیسکو

آزمون سیسکو

 

 

 

 

 

1-ابتدا منابع اطلاعاتی خود را مشخص کنید

کار خیلی سختی نیست که در آزمون سیسکو قبول شوید با کمی تلاش و تمرکز امکان پذیر است. کافی است که منابع اطلاعاتی خود را جمع آوری کنید .کتاب های خود سیسکو و همچنین مطالعه سایت های مفید می توانند یکی از بهترین منابع باشند. همچنین مطالعه نمونه سوالات را فراموش نکنید هرچند سوالات تکراری نخواهند بود اما دست کم شما را با سبک امتحان بیشتر آشنا می کند.هرچه بیشتر روی مفهوم کار کرده باشید  در مواجه با سوالات جدید کمتر دچار مشکل می شوید.

 

2- با روترهای سیسکو از نزدیک آشنا شوید

حتما سعی کنید که با روترهای سیسکو در محیط واقعی کار کنید.روتر های سیسکو ارزان نیستند اما سعی کنید از طرق دیگر با این روترها کار کنید. اگر در آموزشگاهی بوده اید در آنجا با روترها کار کنید و یا از اساتید خود درخواست کمک کنید.

 

3-مدل osi

در آزمون سیسکو ، در واقع در آزمون ccna سیسکو یکی از مباحثی که سیسکو توصیه به مطالعه آن کرده مدل مرجع osi است. روی این مبحث وقت کافی بگذارید و با لایه ها و کاربرد آنها و پروتکلها و سرویس هایی که در این لایه ها کار می کنند به خوبی آشنا شوید.علت این مسئله این است که این مدل یک مدل مرجع است و پایه درک و یادگیری شبکه و پروسه ارسال اطلاعات است اگر دقت کرده باشید تمامی استاید در آموزشگاه این مدل را تدریس کرده و راجع به آن به اندازه کافی توضیح داده اند و همیشه روی آن نیز تاکید داشته اند.

۴- سخت افزارها را بشناسید

روزهایی که بدون فکر کابلها را شانسی در محلی جا میزدید به پایان رسیده است و شما در حال دریافت مدرک ccna هستید پس باید با سخت افزارها و کابل ها و اینترفیس ها به اندازه کافی آشنا باشید و بدونید که چه کابلی را باید کجا استفاده کنید و به کجا وصل کنید.

 

5- در ذهن خود محاسبه کنید

در نظر داشته باشید که در آزمون سیسکو و آزمون ccna شما ماشین حساب همراه خود ندارید پس سعی کنید از الان بخش های محاسباتی مثل سابنتینگ و حتی بخش های حفظی را به خوبی در ذهن خود داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نکاتی از آزمون سیسکو,