آسیب‌پذیرترین سیستم‌ها و نرم‌افزارهای سال ۲۰۱۳
تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392 | 14:14 | نویسنده : sara

باتوجه به مستندات پایگاه داده آسیب‌پذیری جهانی (NVD)، محققان دریافتند که در سال 2013 در هر روز 13 آسیب‌پذیری جدید گزارش و کشف و در مجموع 4794 آسیب‌پذیری امنیتی در این سال گزارش شده است.

Vulnerable systems and software in 2013باتوجه به مستندات پایگاه داده آسیب‌پذیری جهانی (NVD)، محققان دریافتند که در سال ۲۰۱۳ در هر روز ۱۳ آسیب‌پذیری جدید گزارش و کشف و در مجموع ۴۷۹۴ آسیب‌پذیری امنیتی در این سال گزارش شده است.

  با توجه به گزارش منتشر شده توسط آزمایشگاه GFI، در سال ۲۰۱۳ تعدادی آسیب پذیری پرخطر در بسیاری از برنامه‌های کاربردی محبوب و سیستم‌های عامل کشف شده است.

با توجه به مستندات پایگاه داده آسیب‌پذیری جهانی (NVD)، محققان دریافتند که در سال ۲۰۱۳ در هر روز ۱۳ آسیب پذیری جدید گزارش کشف شده است و در مجموع ۴۷۹۴ آسیب پذیری امنیتی در این سال گزارش شده است که در پنج سال اخیر بی‌سابقه بوده است. یک سوم از این آسیب پذیری‌ها در رده امنیتی “پرخطر” قرار گرفته است.

در میان تولیدکنندگان شرکت اوراکل با ۵۱۴ آسیب‌پذیری امنیتی گزارش شده در صدر قرار دارد که ۱۹۳ آسیب پذیری تنها مربوط به جاوا می‌شود و بیش از ۱۰۰ آسیب پذیری در رده امنیتی “پرخطر” قرار داشته است. پس از آن شرکت سیسکو با ۳۷۳ رخنه امنیتی در رده دوم قرار گرفت و شرکت مایکروسافت با ۳۴۴ آسیب پذیری رده سوم را کسب کرد.

 اما در بین مرورگرها، بیشترین آسیب پذیری در IE گزارش شده است و گوگل کروم در رده سوم قرار گرفته است. در این میان موزیلا فایرفاکس عملکرد بهتری داشت و در این مرورگر ۱۴۹ آسیب پذیری گزارش شد و در مقایسه با IE و گوگل کروم در جایگاه بالاتری قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آسیب‌پذیرترین سیستم‌ها و نرم‌افزارهای سال ۲۰۱۳,