محصول جدیدی از سری G1.Sniper گیگابایت معرفی شد
تاريخ : دو شنبه 19 اسفند 1392 | 13:14 | نویسنده : sara

حدود نه ماه از عرضه اولین مدل از مادربردهای سری Z87 گیگابایت گذشته است، اما این شرکت همچنان در حال ارائه محصولات جدید بر پایه این چیپ ست می باشد و روز به روز گستره این سری از مادربردهای خود را افزایش می دهد.

9149_big مادربردهای سری Z87 گیگابایت به چند گروه مختلف با کاربری های متفاوت دسته بندی می شوند که یکی از حرفه ای ترین و قدرتمندترین آنها سری G1.Killer است که مخصوص گیمینگ می باشد. یکی از جدیدترین مادربردهای عرضه شده توسط گیگابایت نیز در همین سری قرار می گیرد و G1 Sniper Z87 نامگذاری شده است.

این مادربرد شباهت های بسیار زیادی به مدل G1.Sniper 5 دارد و به نوعی برادر کوچکتر آن مدل به شمار می رود. از جمله ویژگی های مشابه این دو مادربرد می توان به قابلیت های صوتی پیشرفته در هر دو مدل اشاره کرد که در طراحی آن از پردازنده صوتی چهار هسته ای ساخت شرکت Creative استفاده شده و خروجی صدای فوق العاده با کیفیتی را ارائه می دهد. همچنین خروجی هدفون تقویت شده ۶۰۰ اهمی، سوئیچ تقویت صدای هدفون، چیپ های تقویت صدای قابل تعویض، لایه جدا کننده قطعات صوتی تعبیه شده روی مادربرد از دیگر بخش ها و استفاده از خازن های بسیار باکیفیت را می توان از دیگر ویژگی های صوتی این مادربرد دانست. این مادربرد از لحاظ اتصال شبکه نیز بسیار پیشرفته و حرفه ای می باشد.

اما G1.Sniper Z87 با G1.Sniper 5 چند اختلاف کوچک دارد که باعث کاهش قیمت آن شده و خرید این مدل را بسیار به صرفه می کند. از جمله مهمترین این اختلافات می توان به کاهش تعداد شکاف های PCI Express از ۴ به ۲، استفاده از ۸ فاز در مدار تغذیه به جای ۱۶ فاز و همچنین حذف شدن سیستم خنک کننده آبی از روی مادربرد اشاره کرد. اما با این حال همچنان مادربرد G1.Sniper Z87 یک انتخاب کم نظیر برای گیمرهای حرفه ای می باشد که از قدرتمندترین سخت افزارها استفاده می کنند و بالاترین کارایی را از سیستم خود انتظار دارند. این مادربرد در حال حاضر با سه سال گارانتی آواژنگ در بازارهای داخلی نیز موجود می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: محصول جدیدی از سری G1, Sniper گیگابایت معرفی شد,