اپل از سامسونگ برای جلوگیری از فروش برخی مدل‌هایش شکست خورد

شرکت اپل در تلاش برای جلوگیری از فروش برخی مدل‌های سامسونگ در بازار ایالات متحده شکست خورد.

Samsung-vs-Apple شرکت اپل در زمینه نقض حقوق ثبت اختراع از سامسونگ به علت بکار گیری برخی فناوری‌ها و نرم افزارهای مشابه تولیدات اپل در گوشی های این شرکت شکایت کرده بود و از دادگاه خواسته بود تا فروش برخی از مدل‌های قدیمی گوشی‌های سامسونگ را در بازار آمریکا ممنوع اعلام کند.

بر همین اساس قاضی لوسی کوه، از قضات منطقه ای در کالیفرنیا، با اشاره به ادعای اپل مبنی بر نقض حقوق ثبت اختراع این شرکت توسط سامسونگ گفت ما نشانه محسوسی را از استفاده سامسونگ از اختراعات اپل در گوشی های این شرکت یافت نکردیم.

اگرچه تولید گوشی‌های سامسونگ مورد ادعای اپل متوقف شده‌اند اما به علت شباهت زیاد گوشی‌های مذکور با گوشی های جدید تولیدی سامسونگ، در صورت اثبات ادعا، اپل می توانست از فروش این گوشی‌ها در آمریکا جلوگیری کند.

با این حال، شرکت اپل در حال زمینه سازی برای طرح ادعایی مشابه علیه مدل‌های جدید گوشی‌های سامسونگ است تا فروش آنها را در ایالات متحده ممنوع کند.

در حال حاضر گوشی های سامسونگ سهم قابل توجهی از بازار آمریکا را در دست دارند و سامسونگ به اصلی‌ترین رقیب اپل نه تنها در ایالات متحده بلکه در بسیاری از نقاط جهان تبدیل شده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اپل از سامسونگ برای جلوگیری از فروش برخی مدل‌هایش شکست خورد,