آموزش تغییر تصویر بوت ویندوز ۸
تاريخ : چهار شنبه 28 اسفند 1392 | 13:16 | نویسنده : sara
8oot-Logo-Changer_Testing-Mode

اولین تصویری که هنگام بالا آمدن ویندوز ۸ و ۸٫۱ روی صفحه نمایش ظاهر می شود، لوگوی ویندوز است. تغییر این لوگو برای تنوع برای برخی جالب است. در این آموزش روش تغییر این لوگوی را برای شما آماده کرده ایم.

 نرم افزارهای زیادی برای این کار وجود دارد اما هنوز نرم افزار قدرتمندی برای ویندوز ۸ و ۸٫۱ عرضه نشده است به جز نرم افزار ۸oot Logo Changer. استفاده از این نرم افزار بسیار راحت است اما یک سری تنظیمات ریز دارد که باید دقت کرد.

در حین دانلود این برنامه پیشنهاد می شود که یک سری نرم افزار جانبی نیز بر روی سیستم شما نصب شود که به راحتی می توانید آنها را غیر فعال کنید. (البته لینکی که ما به شما ارائه می کنیم اینگونه نیست).

 8oot-Logo-Changer_Setup

صفحه اصلی این نرم افزار دارای دو تب است. Bitamps و Testmode. در مرحله اول شما باید تصویری را که می خواهید جایگزین لوگوی بوت ویندوز شود وارد نرم افزار کنید. بر گزینه Load Picture پایین صفحه نرم افزار کلیک کنید و تصویر مربوطه را انتخاب کنید.

 8oot-Logo-Changer

اگر از ویندوز ۸٫۱ استفاده می کنید باید Test Signing در تب Testmode را با استفاده از گزینه Turn it ON or OFF فعال کنید (turn on کنید). انجام ندادن این کار باعث می شود هیچ تصویری هنگام بوت نمایش داده نشود. پس از انجام این کار مجددا به تب Bitamps بازگردید.

 8oot-Logo-Changer_Testing-Mode

با فرض اینکه تصویر را وارد نرم افزار کرده اید، می توانید از تصویر وارد شده بخشی را که می خواهید به عنوان لوگو نمایش داده شود را با موس انتخاب کنید. بعد از آن دکمه فلش در زیر Edited pictures را زده تا ۶ فایل BMP در کادر کناری ایجاد شود.

مرحله بعد ایجاد یک فایل bootres.dll برای نمایش لوگوی جدید است. اما قبل از این کار، گزینه Backup را زده تا نسخه اصلی فایل bootres.dll (مربوط به لوگوی اصلی بوت ویندوز) را بک آپ گیری کند. اگر خواستید لوگوی اصلی ویندوز در مرحله بوت نمایش داده شود این فایل به درد می خورد. بعد از گرفتن بک آپ دکمه Generate bootres.dll را زده و پس از آن Apply را بزنید.

 8oot-Logo-Changer_Edit

هنگامی که پنجره هشدار زیر را دیدید، Yes را بزنید و سیستم را ری استارت کنید تا تغییرات اعمال شود.

 8oot-Logo-Changer_Security

توجه کنید اگر گزینه Test Signing را در مراحل قبل ON  کرده باشید، یک واترمارک با عنوان Test Mode روی دسکتاپ نمایش داده می شود. برای پنهان کردن آن، نرم افزار را مجددا باز کنید، به تب Testmode رفته و گزینه Backup shell32.dll.mui و Backup basebrd.dll.mui را بزنید تا نسخه اصلی این فایل ها را بک آپ بگیرید. بعد از آن هر دو گزینه Patch مربوطه را بزنید. سپس Restart Explorer را بزنید تا آن واتر مارک روی دسکتاپ ناپدید شود.

 8oot-Logo-Changer_Testmode

برای دانلود برنامه ۸oot Logo Changer کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آموزش تغییر تصویر بوت ویندوز ۸,